داستان عاشقانه....
نويسندگان
جدیدترین مطالب
, رفتیم خونه , یه آپارتمان کوچیک که فقط به اندازه ی دو نفر بود , من رفتم از بیرون چیزی بخرمو بیارم که بخوریم,برگشتم خونه ولی زهرا نبود , به موبایلش زنگ زدم جواب نداد , روی میز یه یاد داشت بود برداشتمو خوندم , فقط یه جمله نوشته بود : مهدی طلاقم بده.
یهو بدنم یخ کرد , مگه میشه همچین چیزی ! صب شد رفتم خونشون بزور رفتم پیشش ازش پرسیدم چی شده؟چرا طلاق؟چون بی پولم؟چون خونمون کوچیکه؟فکر میکنی نمیتونم خوشبختت بکنم؟
جوابی نداد و فقط گفت من طلاق میخوام .
بعد اون ماجرا خواستگاره قبلیشو دیدم که اومده بودن خونشون برای خواستگاری اسمش مهدی بود
تو راهرو دادگاه دیدمش گفتم من طلاقت نمیدم,من عاشقتم،دوست دارم , به این راحتی ازت نمیگذرم ,  تمامه حرفش همین بود ” طلاقم بده مهدی طلاقم بده” ازش پرسیدم خب دلیلشو بگو , جوابی نداد و سرشو انداخت پاینن,این باره سومی بود که میومدیم دادگاه , چون من راضی به طلاق نبودم. قاضی ازش پرسید : دوسش داری؟ زهرا گفت : نه !! داد زدم : دروغ میگه,دروغه,دوسم داره ولی داره انکار میکنه!!!
قاضی رای به طلاقمون داد و بالاخره جدا شدیم. باورم نمیشد که عشقمو تو یه لحظه از دست دادم , همه چی تا شبه عروسی خوب بود , آخه چرا!؟
تو حیاط دادگاه صدام زد : مهدی , مهدی صبر کن کارت دارم. واستادم اومد پیشمو گفت میخوای دلیله طلاقمو بدونی؟ گفتم نمیخواد میدونم بخاطره اون پسرست همون آآآآآقا مهدی ; گفت : اون خاستگاری فقط یه نقشه بود و دلیلش چیزه دیگست , گفتم چی؟ گفت : من ایدز دارم,وقتی رفتیم برا آزمایش اینو فهمیدم ,مهدی منو ببخش من کسینبودم که فکرشو میکردی من قبل از تو یه آدم کثیف بودم که عشقه تو بهش جون داد,ولی نخواستم بدبختت کنم,نخواستم یک عمر بخاطره من بسوزی.
گفتم دروغه , برگه آزمایشو نشونم داد و چشاش پر شد و سرشو پایین انداختو رفت.
اون رفت و داغ عشقشو به دلم گذاشت , چهار ماه بعد فوت کرد و با کلی گناه و آه من رفت …

نظرات شما عزیزان:

vebsa
ساعت15:31---31 شهريور 1392
سلام

میشه بگی این داستان واقعی بود یا افسانه؟



شما لینک شدید واگه مایلی منو هم لینک کن



خانواده ایرانی



موفق باشید



یا علی (ع)
پاسخ:سلام. آره واقعی بود.این پست رو یکی از دوستان برام فرستادن و خواستن که تو وب بزارم. مطالبتون رو به sbr.GreenLife@yahoo.comایمیل کنید،تا به اسم خودتون تو وب بزارم. ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: داستانک"غم انگیز"مطلب عاشقانه"داستانک"غم انگیز"مطلب عاشقانه"داستانک"غم انگیز"مطلب عاشقانه",
[ 28 / 6 / 1392 ] [ 1:48 ] [ بهروز ]

درباره وبلاگ

♥ ســـــــــــــلام به همه ی دوستــــــــان ♥ به وبلاگم خوش امدید.امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.... منتظر نظراتتون هستـــــــــــــم... $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 10875
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

.